31/12 - GOTT NYTT ÅR!

Igår var det tydligen fest, det var faktiskt riktigt roligt. Vi drog till Dennis vid tolv igårkväll, spelade massa spel och drack öl & grogg. Det slutade med att vi satt uppe och spelade till halv åtta imorse. Då gick vi och la oss, somnade vid nio-tiden kanske. Var uppe ungefär vid elva. Pigg som en lärka, redo att ge mig ut på ännu mer äventyr. De andra däremot, ville inte kliva upp men till slut fick jag upp varenda en, efter mycket tjat. Det märks på min hals, Anna's panna och bröst att det var fest igår. Tur att vi hade en kanonbra kväll iallafall. Bilder kommer senare.

Nu har vi precis ätit middag så nu taggar vi till kvällen, ska väl ta mig en dusch snart och börja fixa mig. Ikväll befinner vi oss hos Jens på Frösön, sedan stan & Badhusparken och till sist blir det väl någon rolig efterfest. Natten är ung, vi går och lägger oss när alla andra kliver upp. Nu måste jag duscha, luktar inte precis hallonbåtar. Vi ses i dimman, mina vänner. Ha en kanonbra nyårsafton! HAAAJ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback