28/12

Idag har jag bara tagit det lugnt, mest suttit i soffan framför dumburken. Tittat på Rädda Willy 2, jag älskar alla dessa filmer, synd att jag missade första igår bara. Den är bäst! Var ner på Lillänge med mamma och Evelina för en stund sen. Köpte mig ett par nya stövlar och ett par trosor. Skorna var värsta kapet, de hade gått på 500 kronor men jag fick dom för endast 150 kronor, underbart! Jag har även tittat på just dom stövlarna förut men har tyckt att dom var lite för dyra för min ekonomi men nu när de var så pass billiga kunde jag inte göra annat än att slå till. Great! Men jag vet inte om jag ska ha dessa på nyår eller försöka hitta ett par som är lite mer party, vi får se. Jag har ju till fredag på mig att bestämma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback