20/12

Idag var det dags för skola igen. Som tur var hade vi inte vanliga lektioner utan julpyssel och trippelboll. Jag var som sagt inte med pga axeln. Men jag, Emma och Kajsa var iallafall där uppe och hejade på vårat lag. Vi förlorade första matchen men vann andra, vilket tog oss till semifinal. Den matchen vann vi och vi var i final, den förlorade vi tyvärr men laget vi mötte är otroligt svåra att slå. Våra kära BF-are gjorde en riktigt bra insats! Jag är stolt över varenda en.

Efter trippelbollen gick jag och Dennis ner på stan och tog en kaffe på Kärnan och snackade skit. Runt sju tog vi bussen hem till mig och åt middag, lite sent men det satt fint. Sedan spelade vi kort och bara tog det lugnt. Han åkte för ca en timme sen och nu sitter jag här. Ska snart gå och lägga mig eftersom att jag och Dennis kom på den briljanta idén att jag ska åka till honom imorgonbitti och väcka honom då han har jättesvårt för att vakna själv på morgonen och den underbara vän som jag är så ställer jag upp. Höhö, godnatt!


Bjuder på en gammal bild på mig och Dennis.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback