17/12

Sista dagen på praktiken idag, det kändes inte bra. Vi har haft en jättemysig dag, firade en liten tjej som fyller två år imorgon med mockarutor och glass. Jag fick även en liten julklapp av personalen på dagis, en mugg som det står Emelie på. Ett litet internskämt, all personal på Solrosen har en egen mugg så varför ska inte jag ha det? Med andra ord så vill dom att jag ska komma tillbaka. Dom ville mer än gärna att jag skulle ha min sista praktik där och sedan vill dom gärna ha mig som vikarie. Underbart! Alla kramar man fick idag värmde verkligen i hjärtat, det märks att man är uppskattad av både barn och personal. Detta är kärlek.


I kortet står det;
"Tack för att du är en sån pärla!
Angelica Gunhild Christina Marita"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback