16/12

Awesome, nya skor på väg! Kostade endast 99 kr, så jävla värt det. Dessa är mycket bättre än dom jag har då det är en liten klack på dom så att dom inte slits lika mycket i hälen som mina har gjort. Underbart med nya kläder/skor. Nu ska jag bara hitta mig ett par snygga nyårsskor. Förslag på hemsidor med snygga skor?


Annars har jag bara tagit det lugnt ikväll, det blev ingen film hos Kajsa. Vi får ta det en annan dag istället. Imorgon är det sista dagen på praktiken, det känns jättetråkigt eftersom att man känner alla där så väl. Det känns som om man jobbar där, som om man är en i familjen. Men det är ju tur att det är så nära så att man kan gå och hälsa på lite när man vill. Trippelboll på måndag, får se om jag kan vara med. Axeln har tagit väldigt mycket stryk under dom här veckorna. Jag vill bara att det ska bli bra någon gång men det finns risk för att jag kommer att få operera den. Nog om det, nu ska jag hänga med i Criminal Minds.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback