1/12 - Parasitjävel.

GUD VAD ROLIGT DET HÄR ÄR! Nu har även jag blivit ett offer för parasitjäveln. Det var riktigt länge sedan jag mådde såhär dåligt. Jag har så sjukt ont i magen, mår illa, vi ska inte tala om hur det ser ut bakvägen, kallsvettningar, feber och inte nog med det så är jag fortfarande förkyld och min hosta är inte mycket bättre. Jag hoppas att man hittar idioten som gjort så att det finns parasiter i Östersund's vatten. Jag hoppas också att det här inte sitter i länge för jag är redan så jävla less och det började igårkväll. Jag som vill vara på praktiken men icke, självklart ska jag bli drabbad av detta. Jippi, vad jag älskar mitt liv just nu. Allt känns så underbart att jag vill skjuta mig själv i huvudet. Wkjdoisufowij!

Parasiten finns i dricksvattnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback