10/12

Idag var jag uppe före tuppen, kvart i fem ringde mitt alarm första gången och klockan fem stod jag i duschen. Det var nämligen så att jag skulle ner på nyöppningen av Rut M.fl klockan sju så för att komma in bland de första så åkte jag och Evelina ner på stan vid sex. De första 100 som handlade något fick en goodiebag. Jag köpte mig ett par örhängen och sen åkte jag hem, börjar praktiken klockan nio så vem vill sitta på stan i kylan tills dess? Nu börjar det kännas att jag klev upp tidigt, helst av allt vill jag lägga mig i sängen och sova resten av dagen. Tur att det är fredag så jag kan sova hur länge jag vill imorgon.

Vi hörs sen, nu ska jag dö av trötthet en stund.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback