31/8

Grattis till mina fina vänner Emma och Hampus som idag fyller 19 år!

Idag var det bara chill på skolan, hade Engelska B och Arbetsmiljö & säkerhet. Fick även sluta tidigare så jag och Simone drog en sväng på stan för att hitta present till Emma, vi gick på Lekstugan och köpte någon larv (går inte att förklara vad det är) och en sån där snurra som man blåser på. Hahah, hon har världens åldersnoja så vi köpte något som fick henne att känna sig mindre vuxen. Hos Emma bjöds det på tårta, kladdkaka och andra kakor. Fyfan, nu har jag ätit så jag mår illa. Kom hem för en stund sedan, nu ska jag bara ta det lugnt för rör jag mig så kräks jag eller något.

Imorgon hoppas jag på utgång, jag är sjukt pepp iallafall och jag ska få alla andra att bli det också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback