28/8

Äntligen har jag fått min byrå, nu blev allting mycket bättre men ett minus är att lådarna är så små. Så sen blir det en likadan byrå fast mindre som jag kan ha underkläder och sånt i. Det kommer att bli awesome! Just nu äts det surströmming här hemma och det luktar ju inte det bästa, blä. Förstår inte hur man kan äta något sådant? Jag har faktiskt smakat och jag tyckte verkligen inte om det, enligt mig smakar det precis som det luktar. Aja, ikväll kommer Simone hit och umgås med mig, vi ska mysa framför en film. Det var länge sen vi umgicks, bara hon och jag så det ska bli riktigt mysigt.

Igår shoppade jag också men jag orkar inte visa några bilder. Jag köpte iallafall en grå kofta, en röd tubtop, en svart tubtop, ett par jeans, leggings, armband och mascara. Jag älskar nya kläder och sånt, snart får jag mitt paket från H&M också, kommer inte ihåg vad jag har beställt. Hahah! Sen till veckan kommer en väska till mig också. Happyface! Iallfall, nu ska jag ta mig en rök. Hörs sen, puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback