27/8

Idag slog det mig verkligen, snart tar jag studenten, snart är det äntligen min tur. Den 1 juni lämnar jag skolan för sista gången. Jag är så otroligt glad att jag får dela min studentdag med helt underbara människor, jag kunde inte ha önskat mig en bättre klass. Vi är en familj. Idag beställde vi studentmössor och en massa annat, kanske lite tidigt men ändå. Det kändes helt fantastiskt att få sitta där och bestämma hur min studentmösssa ska se ut, jag har längtar efter att få gå i trean och äntligen få säga att jag snart tar studenten men jag har även fruktat det. Nu kommer ångesten, jag vill inte lämna min fina klass men som tur är så har vi mycket tid kvar tillsammans. Men rätt som det är så är det över, man vet aldrig hur fort det går. Nej, nu måste jag försöka tänka på annat, det är som sagt inte över än. Jag hoppas att vi tar vara på den tid vi har kvar, mina vänner. Ni är värda guld varenda en, jag älskar er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback