21/8

Dom senaste två dagarna har jag varit i Rätan, kände att jag behövde lite lugn och ro så jag åkte till min kära farmor. Igår klippte jag mig, mitt hår var sjukt slitet så det behövdes. Sen har jag bara tagit det lugnt, min förkylning blir bara värre och igår hade jag nog en släng feber, perfekt till skolstarten och allt. Så resten av helgen och fram till tisdag tänker jag bara ta det lugnt och inte göra ett dugg så jag blir av med skiten nångång. Någon snäll själ får ju gärna komma och underhålla mig också men på risk. Nej, orkar inte skriva mera men bjuder på en bild på några fina tjejer som jag saknar sjukt mycket. Skoldansen i nian. Men puss och hej!




det känns som ett annat liv

Postat av: cizsi

det känns verkligen som ett annat liv, dessvärre.

2010-08-22 @ 16:17:41
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback