11/8

Eftersom att klockan är över tolv vill jag fört och främst säga grattis till min älskade blöja som nu fyller 19 år, jag hoppas att du får en kanondag! Ett stort jävla grattis till dig, älskade Rebecca Johansson. Jag älskar dig!

Idag har vi varit på stan med Towe och Lucas, först var vi och kollade i massa affärer och sen satte vi oss på Kärnan för att ta en fika. Där satt vi ett par timmar och bara pratade och mådde gött! Efter många om och men lyfte vi till slut på våra arslen och begav oss till bussen för att åka hem till Towe. Där lagade vi spaghetti och köttfärssår eller ja, dom lagade mat och jag lekte med Lucas. Jävla gullig kille det där men ibland pratar han kanske lite för mycket. Sen var det dags för Lucas att sova, då tittade vi på Irene Huss - Nattrond. Bra film. När den var slut var det dags för mig och Anna att åka hem. Nu tänkte jag väl snart gå och lägga mig innan jag somnar framför datorn. Att vara med en tvååring en hel dag gör en ganska trött men jag tycker om honom ändå!

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, har pratat om att vi ska hitta på något med Towe och Lucas imorgon också och Simone om hon är piggare. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på. Vi hörs när vi hörs. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback