-

Nu har Anna åkt hem, känns riktigt tomt här utan henne men jag vet ju att vi snart ses igen. Dom här dagarna har varit hur bra som helst, speciellt kvällen i partybussen eller vad säger du Anna? Hahah. Jag saknar dig redan, jag önskar att milen vore meter. Tack för att du finns och tack för att du är du. Jag älskar dig så otroligt mycket.

Idag mår jag mycket bättre, fast nu är jag istället förkyld och har ont i halsen. Fan vad bra det går för mig. Ska väl kanske städa rummet idag om jag orkar, det behövs. Två tjejer boendes i ett rum slutar alltid med att det ser ut som ett bombnedslag. Nej, ska nog duscha och gå ut i det fina vädret, skitsamma om jag är sjuk. Vi hörs sen, ha en bra dag. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback