30/4

Skönt att jag är ledig idag! Idag är det alltså Valborgsmässoafton och vad kvällen bjuder på vet jag inte riktigt än. Jag vet iallafall att jag, Ante och mamma ska ner till Pepsi och grilla och dricka gott och efter det sätter jag mig nog på en buss och åker till Frösön till min kära Fiia. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, en sväng ner till Badhusparken kanske. Tiden får utvisa! Vad ska ni andra göra ikväll? Nej, nu ska jag ta mig något att äta och sen ska väl hoppa in i duschen. Vi hörs imorgon, ha en bra kväll. Puss!

Anna Katarina Sundin Theng, jag behöver inte säga mer.

Postat av: ann

EMELIE MARIA MATTSSON LUNDQVIST, behöver jag säga mer? jag älskar dig!!!!!!! <3

2010-04-30 @ 19:43:43
URL: http://thengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback