29/4

Först och främst måste jag säga grattis till en av dom bästa vännerna jag har, GRATTIS ABBE! <3
Jag är hemma från praktiken idag också, jag känner verkligen ingen ork till det just nu. Miljoner tankar bara snurrar runt i mitt huvud, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ett plus är ju att det är Valborg imorgon, då blir det grillat och potatissallad hos Pepsi och en massa alkohol. Och ännu bättre är ju att jag slipper tänka på praktiken eftersom att jag är leeedig! Nu har jag suttit och pillat lite på Anna's blogg. Jag har fixat en design åt henne efter som att bloggen såg hemsk ut innan, tyvärr kan jag inte göra egna designer så jag fick hitta någon fin på internet. Jag hoppas att hon blir nöjd över det jag har gjort, jag tycker iallafall att det blev bra. Förhoppningsvis kommer mamma hem snart så att vi kan fixa Abbe's födelsedagspresent. Sen vet jag inte alls vad som händer, rummet behövs ju inte städas så det är ju skönt. Det är iallafall Ghost Whisperer ikväll och det ska jag se! Nej, nu börjar det låta tjatigt här, hörs när vi hörs. Puss och skepp ohoj!

Postat av: anna

vadå hemsk ut?? min blogg va fett snygg innan du kirrade den också;) du är bara avundsjuk.. :D

2010-04-30 @ 19:45:57
URL: http://thengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback