27/4

Praktiken idag var riktigt slapp, det var bara fyra barn som skulle vara på fritids idag och den ena gick hem efter mellis. Så idag har vi bakat chokladrutor till Öppet hus nästa vecka, det var mysigt och barnen älskade att baka. Kakorna blev riktigt bra och det luktade riktigt gott. Fick gå hem vid fyra så då åkte jag först ner på stan en sväng och sen direkt ner på Coop för att möta mamma, Ante och Tobbe. Handlade lite och sen gick vi hem och beställde pizza. Det blev en halvt inbakt med fläskfilé så nu är jag proppmätt! Nu ska jag bara ta det lugnt för rör jag mig så är jag rädd för att jag kommer att spy. Men vi hörs, skepp ohoj!

JAG VILL ATT DU KOMMER PÅ FREDAG!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback