19/4

Har fortfarande ingen praktik men ska iväg på skolan imorgon och träffa Elna så hon får hjälpa mig med det. Men trots det så fick jag ingen sovmorgon, mamma väckte mig typ tio och ville ha med mig ner på Coop när hon skulle handla en massa. Sen när vi kom hem satt vi oss och fikade gott bröd och sedan ett wienerbröd, hela familjen faktiskt och det är inte vanligt att det händer. Snart ska vi åka på badet, dom ska träna och jag ska simma eftersom att jag inte har träningskort på Step in, utan på Fristilen. Men det ska bli skönt att bada lite, det var ett tag sen jag var där. Förhoppningsvis kommer dom andra och badar med mig efter att dom har tränat klart.

Nej, nu ska jag packa ihop lite grejer och sen ska vi åka. Hoppas ni andra får en bra dag! Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback