1/5

Nu är det maj och det spöregnar, jag kom hem för en stund sen och är lite smått onykter. Jag var först hos Pepsi och åt mat, sen blev det lite singstar och sånt där. Vid elva skjutsade Niclas mig till Fiia, där var det lite folk men dom åkte på krogen efter typ en timme och det pallade inte jag så Niclas kom och hämtade mig igen. Vi åkte runt lite och skjutsade massa folk och sen körde han hem mig. Nu ska jag sova, jag har ont i nacken och mår allmänt piss. Östersund suger hästballe, jag vill flytta härifrån. Jag vill må bra och det kan man fan inte göra i den här stan. Jag saknar min bästa vän. Hon hade kunnat få mig på bättre humör nu men inte fan svarar hon i telefon, jävla skithög! Nej, för mycket fyllesnack. Det är bäst jag går och lägger mig men först ska jag dricka cola. Hörs imorgon/senare idag. PUSS OCH KRAM, VI SYNS INTE PÅ STAN!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback